Общи условия

 

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Общи условия за ползване на интернет страницата http://adoria.bg и извършване на покупки през електронния магазин

 

Общи положения

 

Общите  условия са валидни за всички поръчки, направени от клиента (наричан ПОТРЕБИТЕЛ или КЛИЕНТ) през електронен магазин http://adoria.bg  (наричан  ТЪРГОВЕЦ), на сайта, мобилната версия, по телефона  или през  фейсбук страницата на adoria.bg.

С разглеждането и/или използването на този уебсайт и/или поръчката на стоки от него КЛИЕНТИТЕ се съгласяват да бъдат обвързани с условията за ползване на http://adoria.bg. Моля, запознайте се със съдържанието на Общите условия, преди на направите своята поръчка.

Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които ТЪРГОВЕЦЪТ предоставя услуги на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ си посредством Интернет магазина www.adoria.bg. Тези условия обвързват всички потребители. С отбелязването с отметка на указаното място ПОТРЕБИТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.  

ПРОДАВАЧЪТ си запазва правото да променя Общите условия по всяко време, когато това е наложително, без да има ангажимент да уведомява ПОТРЕБИТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ предварително за това. По всяко време ПОТРЕБИТЕЛЯТ/КЛИЕНТЪТ може да се запознае с актуалните Общи  условия, които са публикувани на http://adoria.bg.

ПРОДАВАЧЪТ си запазва правото незабавно да забрани достъпа до сайта и да анулира клиентския профил на всеки потребител, който нарушава разпоредбите, свързани с Общите условия, които могат да навредят или повлияят отрицателно на adoria.bg, на нашите продукти или услуги, както и на останалите КЛИЕНТИ; използва сайта по начин, по който ограничава, нарушава, пречи или забавя използването на adoria.bg  от други потребители,  или който влияе на сигурността на сайта, или нарушава Правата на интелектуална собственост .

 

 

1. Поръчки

 

Поръчки на наши продукти могат да бъдат направени по един от следните начини: чрез нашия електронен магазин http://adoria.bg/; чрез обаждане на телефон 0883 30 70 70 в работното време на отдел „Обслужване на клиенти“(цената на минута е съгласно Вашия тарифен план за обаждане към национални мобилни мрежи); чрез електронно съобщение, изпратено до имейл адрес info@adoria.bg; чрез лично съобщение на нашата Facebook страница https://www.facebook.com/adoria.bg/.

Продуктите, които се намират на интернет страницата: http://adoria.bg/ не представляват правно обвързваща оферта, а са по-скоро демонстративен онлайн каталог, представящ  продуктовото портфолио на ТЪРГОВЕЦА.

След като направи поръчката, КЛИЕНТЪТ ще получи потвърждение по имейл или телефон. В случай, че ТЪРГОВЕЦЪТ не може да изпълни поръчката, той ще уведоми КЛИЕНТА при първа възможност. 

След натискане на бутона "Потвърди поръчката"  ПОТРЕБИТЕЛИТЕ се съгласяват да закупят стоките, намиращи се в количката.Това действие има правно обвързваща сила. КЛИЕНТЪТ получава потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че договорът е сключен.

ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките не са достъпни. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на работната седмица ТЪРГОВЕЦЪТ уведомява ПОТРЕБИТЕЛЯ/ КЛИЕНТА за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от КЛИЕНТА електронен адрес или на посочения телефонен номер.

Договорният език е български, а плащанията  ще  бъдат  извършвани   в   български левове.

Поръчки, за които липсват данни или предоставените такива са некоректни, се анулират, поради невъзможност да бъдат изпълнени.

При отказ от направена поръчка, КЛИЕНТЪТ се задължава веднага да уведоми за това ТЪРГОВЕЦА по телефона или чрез имейл.

 

 

 2. Цени

 

Цената на всеки артикул е посочена в информацията за него и не включва разходите за доставка. Към тази цена се добавя цена за доставка, която е 5 лв. за покупки, направени с една поръчка на обща стойност до 199 лв.. За покупки на стойност над 199 лв. доставката е безплатна. В случай, че стоките се изпращат извън територията на Република България, всички митнически и др. такси и разходи, свързани с доставката, са за сметка на КЛИЕНТА.

 

 

 3. Доставка и плащане

 

ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ КЛИЕНТЪТ носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност  за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

Доставката на продукти се извършва чрез куриер (Speedy или Econt) до адреса за доставка, който КЛИЕНТЪТ е  посочил или до офис на избраната от него куриерска фирма.

Наличните продукти се доставят на посочения от адрес до 3-4 работни дни след потвърждаване на поръчката от страна на ТЪРГОВЕЦА, а останалите продукти – в срок до 10 работни дни. Срокът на доставка за всеки отделен продукт е отбелязан в допълнителната информация за него в категория „Продукти“.  

Доставки се извършват до всички населени места на територията на Република България. Изпълняват се доставки и до чужбина, като за целта КЛИЕНТЪТ следва да направи запитване относно срока, начина на плащане и цената за доставка на телефон 0883 30 70 70 или на имейл info@adoria.bg.

Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди или други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. При посочени неверен, непълен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦЪТ не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

При предаване на стоката КЛИЕНТЪТ или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и КЛИЕНТЪТ дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че КЛИЕНТЪТ не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

При поръчка на наш продукт заплащането става чрез наложен платеж (плащане в брой на куриера при доставка), без КЛИЕНТА да дължи  допълнителни такси за това. 

 

 

4. Връщане и замяна

 

КЛИЕНТЪТ ИМА право да замени или върне закупен продукт в рамките на 15 дни след датата, на която го е получил. За целта той следва да уведоми ПРОДАВАЧА чрез обаждане на телефон 0883 30 70 70 или чрез  имейл на info@adoria.bg, като е необходимо да предостави информация относно кода на продукта, номер на товарителницата, имена и телефон за връзка. Куриерската услуга при връщане и замяна е за сметка на КЛИЕНТА.

Продукти, които са носени, прани, гладени, увредени или претърпели корекции и които не са в оригиналната си опаковка и с оригинални етикети, не подлежат на връщане и замяна.

В случай на връщане на стока, стойността, която КЛИЕНТЪТ е заплатил за нея, ще му бъде възстановена чрез банков превод на посочена от него банкова сметка в срок до 3 работни дни, след като стоката е върната на ТЪРГОВЕЦА и последният е потвърдил връщането и замяната по телефон или имейл. Цената за куриерската услуга при първоначалната доставка, ако тя не е била безплатна, не се възстановява.

 

 

5. Права на интелектуална собственост

 

Всички права на интелектуална собственост, като търговски марки и авторски права на adoria.bg са собственост на „Ню дайрекшън 2015“ ЕООД. Всяко използване на сайта  http://adoria.bg или неговото съдържание, освен за лично, нетърговско ползване от страна на КЛИЕНТА, е забранено без изрично разрешение от страна на ТЪРГОВЕЦА.

 

 

6. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА

 

6.1. КЛИЕНТЪТ има възможност да разглежда съдържанието на сайта и да поръчва обявените за продажба продукти в електронния магазин http://adoria.bg;

6.2. В случай на поръчка всеки КЛИЕНТ е длъжен да посочи име на получателя, адрес за доставка, телефон за връзка с него и имейл адрес;

6.3. КЛИЕНТЪТ е длъжен да заплати цената на поръчаните продукти и цената за доставката според условията, описани на  http://adoria.bg;

6.4. КЛИЕНТЪТ има право да се информира за статуса на своята поръчка;

6.5. КЛИЕНТЪТ има право да получи поръчаната стока след пълното й заплащане по указаните цена и начин на плащане;

6.5. КЛИЕНТЪТ носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на неговото потребителско име и парола. Той е длъжен незабавно да уведоми ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на злоупотреба и неправомерен достъп чрез неговото потребителско име и парола.

6.6. Всеки КЛИЕНТ е длъжен да спазва българското законодателство, приложимите чужди закони, правилата на морала и добрите нрави и Интернет етиката при ползване на http://adoria.bg;

 

 

7. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТЪРГОВЕЦА

 

7.1. ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да достави поръчаните артикули при условията на доставка, описани в Общите условия и след получаване на плащането да прехвърли на КЛИЕНТА собствеността на стоката.

7.2. ТЪРГОВЕЦЪТ  има право да събира и използва информацията, отнасяща се до неговите КЛИЕНТИ, независимо дали са регистрирани или не, освен в случай на изрично несъгласие от тяхна страна, изпратено на следния имейл адрес: info@adoria.bg. ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да използва информацията, съобразно българското законодателството, приложимите международни актове и добрите нрави.

7.3. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да изпраща ежемесечно търговски бюлетин до всички КЛИЕНТИ, дали изричното си съгласие за абонамент за бюлетина.

7.4. ТЪРГОВЕЦЪТ гарантира конфиденциалността на предоставената информация и лични данни от страна на КЛИЕНТА, като те няма да бъдат използвани, предоставяни или довеждани до знанието на трети лица, извън случаите посочени в настоящите Общите условия.

7.5. ТЪРГОВЕЦЪТ  не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които ТЪРГОВЕЦЪТ  не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., случаи на случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на ТЪРГОВЕЦА.

 

 

8. Политика на бисквитки

 

При посещение на нашия интернет сайт за първи път, КЛИЕНТЪТ ще бъде уведомен изрично, че ТЪРГОВЕЦЪТ използва „бисквитки“.

 

 

9. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

 

 Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на ТЪРГОВЕЦА, съобразно българското законодателство.

 

 

10. Информация за компанията

 

„Ню дайрекшън 2015“ ЕООД

БУЛСТАТ: 203848250

Имейл: info@adoria.bg

Телефон: 0883 30 70 70 (цена на минута разговор според тарифния план на КЛИЕНТА за обаждания към национални мобилни мрежи).

 

 

Версия: 20.09.2016 г.